Finn en kvalitetssikret innholdsprodusent

Fast pris per time + uforpliktende tilbud før oppstart

Fornøyde kunder:
Finn en flexer til alle deres behov
Korte oppdrag
Fra 2 uker til 3 mnd fulltid
Lengre oppdrag
Fra 3-12mnd fulltid/deltid
Mulig ansettelse
Bli kjent via prøveprosjekt

Hvorfor velge en av våre innholdsprodusenter

  • Vi har funnet de 10% beste så du sparer tid
  • Du bestemmer om flexeren jobber onsite eller offsite
  • Uforpliktende tilbud fra flere innholdsprodusenter innen 2 dager
  • Effektive mellomledd gir innholdsprodusent til riktig pris

Slik fungerer det

1
Beskriv deres prosjekt
og ressursbehov
2
Vi finner 1-2 kvalitetssikrede
kandidater til vurdering
3
Dere gjennomfører intervju og velger den rette for prosjektet
4
Oppdraget starter!
Vi håndterer admin og faktura

Hvordan finner jeg riktig innholdsprodusent til mitt prosjekt?

Forbrukere har blitt vandt til høyt nivå på innhold på tvers av alle flater. Flere og flere velger derfor å bruke en profesjonell innholdsprodusent for å lage innhold til nettsider, blogg, nyhetsbrev og sosiale medier.

Dette kan være alt fra tekst til bilde og video, eller en kombinasjon. Innholdet burde henge sammen og produseres med jevne mellomrom slik at kundene alltid kan oppdatere seg på bedriftens produkter og tjenester. Det er dette som kan gi den magiske følelsen av at denne bedriften forstår hva jeg lurer på og er på jakt etter.

Før du skal velge innholdsprodusent til ditt prosjekt er det flere ting du burde vurdere:

1.Hvilket medie skal jeg satse på? Mange som skal i gang med innholdsmarkedsføring eller ønsker en tydeligere tilstedeværelse i sosiale medier går veldig for frem i starten og glemmer de strategiske valgene bak valg av kanal og medie. Kanskje langtekstformat passer best for våre kunder? Kanskje heller interessante og korte videoer? Før man tar valget kan det være lurt å se hva andre konkurrenter gjør og hva de lykkes med. Kanskje kan man stjele noen idéer, eller ta en annen vei for å skille seg ut.

2. Skal vi gjøre litt selv, eller sette bort alt? Selv om mange bedrifter har noen som vet litt om sosiale medier er ikke det alltid nok. Men ønsker man å teste med et begrenset budsjett i starten, og leie inn en innholdsprodusent for å kun produsere innholdet for noen få artikler eller videoer kan det være lurt. Går du til et webbyrå eller andre som tar seg av alt fra A til Å burde du passe på å ikke miste helt kontroll på innhold og kundedialog. Det er jo tross alt du som kjenner kunden best og som burde holde kontakten via sosiale medier.

3. Hvilke resultater skal vi oppnå, og når skal vi ha nådd disse? For mange er digital markedsføring, innholdsmarkedsføring, sosiale medier og annen "moderne" markedsføring vanskelig å forstå. Man starter kanskje med noen få oppdateringer på facebook uten å egentlig ha en plan eller et tydelig mål. Dette anbefales ikke! Før du setter i gang med innholdsproduksjon må du ha klart for deg hvem du skal nå, hvordan du skal nå dem og hvilke resultater (nye kunder, leads, etc) du skal oppnå. Vet du ikke det kan du eventuelt ta kontakt med en digital markedsfører som kan bistå i prosessen.

Hva slags innholdsprodusent burde jeg jobbe med?

Tenk deg at du skal lage en ny reklamevideo eller et blogginnlegg. Dette kan du enten produsere selv eller sette bort til en..ja, du gjettet riktig..innholdsprodusent! Dette kan være journalister eller videoprodusenter som kan hjelpe deg med blant annet:

Våre innholdsprodusenter kan også jobbe i team for å levere på mer komplekse prosjekthenvendelser.

Lurer du på hva en innholdsprodusent faktisk gjør og hvordan de finner spennende jobber så kan du lese mer om det i vår yrkesguide for grafiske designere.

Vi har også en lønnsguide for innholdsprodusenter hvor du kan lese mer om hvilke lønnsnivå som forventes i denne rollen.

Populære kategorier innenfor innholdsproduksjon

Flexify i pressen

"Bedriftene skal være trygge
på at kandidatene de får anbefalt
gjennom Flexify både er godt egnet
og ønsker å jobbe for selskapet"
Av Lucas Weldeghebriel
shifter.no
"Sammen har de fire tidligere
BCG-konsulentene bygget opp
en tjeneste som skal slå
knockout på de dyre byråene"
Av Steinar Grini
finansavisen.no
"Flexify prøver å fange en ny
trend i arbeidslivet, og har
startet opp Nordens første
«bemanning-on-demand»-tjeneste"
Av Astrid Dalen
E24.no

Hva sier kundene om våre flexere

Som en start-up var det en game-changer å få Kristine i vårt team.
- Pål Børde, CEO Robin
Våre flexere leverte virkelig fra dag én og har gjort at vi kan levere en bedre tjeneste til våre kunder.
- Erik Dalland, CEO Freska Norge
Fredrik er rå!
- Erling Andersen, CEO Omega Media

Få prosjektet gjort med en kvalitetssikret freelancer eller selvstendige konsulent

Finn riktig freelancer eller selvstendig konsulent til ditt neste prosjekt