Finn en kvalitetssikret digital markedsfører

Fast pris per time, Uforpliktende tilbud før oppstart

Fornøyde kunder:
Finn en flexer til alle deres behov
Korte oppdrag
Fra 2 uker til 3 mnd fulltid
Lengre oppdrag
Fra 3-12mnd fulltid/deltid
Mulig ansettelse
Bli kjent via prøveprosjekt

Hvorfor velge en av våre digitale markedsførere

  • Vi har funnet de 10% beste så du sparer tid
  • Du bestemmer om markedsføreren jobber onsite eller offsite
  • Uforpliktende tilbud fra flere digitale markedsførere
  • Effektive mellomledd gir markedsfører til riktig pris

Slik fungerer det

1
Beskriv deres prosjekt
og ressursbehov
2
Vi finner 1-2 kvalitetssikrede
kandidater til vurdering
3
Dere gjennomfører intervju og velger den rette for prosjektet
4
Oppdraget starter!
Vi håndterer admin og faktura

Hva kan en digital markedsfører gjøre for min bedrift?

Har dere lenge hatt planer om å komme i gang med sosiale medier?

Har dere hørt at konkurrenter får kundeleads fra google-søk eller reklame på Instagram? 

Skulle dere ønske at dere hadde bedre kontakt med kundene deres og visste hva de brydde seg om og ønsket å lære? 

Da kan det være lurt å ta kontakt med en digital markedsfører.

Dette er profesjonelle, digitale hoder som vet hvordan man formidler et budskap i på tvers av alle flater. De vet også hvordan dere kan få flere kunder på en effektiv og målbar måte. Mer spesifikt kan de bistå med blant annet:

Hvordan finner jeg den perfekte markedsføreren for min bedrift?

Uansett om du skal slutte med direktesalg og satse alt på digital markedsføring eller har lyst til å opprette en enkel facebookside med godt innhold er det viktig å samarbeide med en dyktig digital markedsfører.

Noen selskaper velger å gå til et byrå som håndterer alt, men velger du å jobbe direkte med en selvstendig konsulent er det noen ting du burde ha i bakhodet:

1. Sjekk resultater! Noen markedsførere er mer opptatt av å vise frem CV og hvilke kunder de har jobbet for enn de faktiske resultatene de har oppnådd. Det er en felle for deg som kunde. Ingen digital markedsfører er bedre enn resultatene hun eller han har oppnådd, så husk å dobbelsjekk dette. Et eksempel kan være at de har nådd #1 på google for ulike søkeord, eller kan vise til så og så mange besøkende på en nettside de har administrert.

2. Finn en person du ser frem til å jobbe med. Selv om du bare skal ha utført et lite oppdrag er det viktig å jobbe med hyggelige folk du samarbeider godt med. Mange går i fellen for å ikke legge nok vekt på dette i vurderingsfasen. Finner de ut at ting ikke fungerer må de ut å lete etter en ny person til neste lille oppdrag, noe som ofte tar tid. Da er det bedre å ha brukt litt lenger tid i første runde for å finne en superhyggelig markedsfører du vet du kan ringe om du skal ha noe gjort.

3. Sjekk fokusområde og tidligere sektorerfaring. Mange digitale markedsførere kan både Adwords, SEO og Facebook-annonsering, men det er ikke alltid tilfellet. Husk derfor å sjekke at den du velger virkelig kan det fagområdet dere ønsker å benytte i bedriften deres. Har personen tidligere jobbet med B2B, og dere også er et B2B-selskap er det også en stor fordel. B2C og B2B er nesten å regne som ulike fagfelt innen digital markedsføring,

Lurer du på hva digital markedsfører gjør så kan du lese mer om det i vår yrkesguide for markedsførere.

Vi har også en lønnsguide for markedsførere hvor du kan lese mer om hvilke lønnsnivå som forventes i denne rollen.

Populære kategorier innenfor digital markedsføring

Hva sier kundene om våre flexere

Som en start-up var det en game-changer å få Kristine i vårt team.
- Pål Børde, CEO Robin
Våre flexere leverte virkelig fra dag én og har gjort at vi kan levere en bedre tjeneste til våre kunder.
- Erik Dalland, CEO Freska Norge
Fredrik er rå!
- Erling Andersen, CEO Omega Media

Flexify i pressen

"Bedriftene skal være trygge
på at kandidatene de får anbefalt
gjennom Flexify både er godt egnet
og ønsker å jobbe for selskapet"
Av Lucas Weldeghebriel
shifter.no
"Sammen har de fire tidligere
BCG-konsulentene bygget opp
en tjeneste som skal slå
knockout på de dyre byråene"
Av Steinar Grini
finansavisen.no
"Flexify prøver å fange en ny
trend i arbeidslivet, og har
startet opp Nordens første
«bemanning-on-demand»-tjeneste"
Av Astrid Dalen
E24.no

Få prosjektet gjort med en kvalitetssikret freelancer eller selvstendige konsulent

Finn riktig freelancer eller selvstendig konsulent til ditt neste prosjekt