Finn en kvalitetssikret CRM konsulent

Fast pris per time, Uforpliktende tilbud før oppstart

Fornøyde kunder:
Finn en flexer til alle deres behov
Korte oppdrag
Fra 2 uker til 3 mnd fulltid
Lengre oppdrag
Fra 3-12mnd fulltid/deltid
Mulig ansettelse
Bli kjent via prøveprosjekt

Hvorfor jobbe med en av våre CRM-konsulenter

  • Vi har funnet de 10% beste så du sparer tid
  • Du bestemmer om CRM-konsulenten jobber onsite eller offsite
  • Uforpliktende tilbud fra flere konsulenter innen 1-3 dager
  • Uten dyre mellomledd får du en CRM-konsulent til riktig pris

Slik fungerer det

1
Beskriv deres prosjekt
og ressursbehov
2
Vi finner 1-2 kvalitetssikrede
kandidater til vurdering
3
Dere gjennomfører intervju og velger den rette for prosjektet
4
Oppdraget starter!
Vi håndterer admin og faktura

Hvordan kan en CRM konsulent komplementere vårt team?

Dagens kunder har høye krav. De vil at vi alltid skal være oppe, ha varer på lager og svare på spørsmål på en chat innen 1 minutt. Dette krever et team av kundekonsulenter med full kontroll på CRM-systemet.

Selv om dette er høye krav har det også blitt standard hos de mest populære bedriftene. Hvordan skal dere være noe dårligere? 

Som en kunderettet bedrift har dere helt sikkert én eller flere som jobber med å følge opp kunder i ulike kanaler. Ønsker dere å styrke dette teamet med en selvstendig konsulent innenfor CRM eller support er dette noe av det som kan utføres:

Hvordan finner jeg riktig kundekonsulent til min bedrift?

Kanskje burde man heller stille seg spørsmålet: Hvordan finner jeg riktig kundekonsulent for mine kunder?

For det er kundene som burde være i fokus når du setter opp ditt kunde-team. Da er det viktig å forstå hvordan kundene interagerer med bedrifter i dag (nett, fysisk, telefon) og hvordan denne opplevelsen kan forbedres.

Det er også viktig å ha salg og konvertering høyt på prioriteringslisten. Dette er jo også en motivasjon for å følge opp kundene. Kanskje kan dere bruke enkle og automatiserte metoder som epost-markedsføring for å gi kundene en bedre opplevelse og samtidig øke sannsynligheten for flere salg? 

For valget av kundekonsulent til vårt team ville vi i hvert fall vurdert følgende punkter før vi bestemte oss:

1. Hvordan vil denne personen fremstå for våre kunder? Kundekonsulenten blir fort deres ansikt utad. Da er det viktig at personen kan formidle deres verdier på en god måte, både i tekst og muntlig. Det er også viktig å teste personen med noen hypotetiske kundesituasjoner før dere bestemmer dere for kandidat.

2. Kjenner denne personen vårt firma og industri? Når dere skal ha en ny person på teamet vil det alltid gå med noe tid til opplæring. Men kjenner personen selskapet og verdiforslaget fra før blir ting mye enklere. Da kan personen raskere svare på alle kundens spørsmål, noe som gir et mye bedre inntrykk.

3. Er dette en person som vi ønsker å satse på over tid? Mange som vurderer en CRM-konsulent fokuserer mye på det korte bildet og behovet de neste 3 månedene. Selv om det er viktig må også de lange linjene stemme før du eller dere bestemmer dere for et nytt team-medlem. Er dette en person med riktig personlighet som vi vil trives med på jobben? Er dette noen vi ønsker å samarbeide med om 1, 3 eller 5 år? For vår del er dette en viktig del av beslutningen.

4. Kan denne konsulenten tilføre noe vi ikke har eller kan fra før? Fordelen med å hente inn en ekstern konsulent med utdannelse og erfaring er at personen har unik kunnskap som dere kan dra nytte av. Da er det viktig at denne kunnskapen er noe dere faktisk trenger i selskapet. Får dere innen ekspert på CRM-systemet Hubspot, men alltid har brukt Pipedrive og ikke har tenkt til å bytte må dere kanskje vurdere om dere skal finne en annen.

Populære kategorier innenfor CRM/Support

Hva sier kundene om våre flexere

Som en start-up var det en game-changer å få Kristine i vårt team.
- Pål Børde, CEO Robin
Våre flexere leverte virkelig fra dag én og har gjort at vi kan levere en bedre tjeneste til våre kunder.
- Erik Dalland, CEO Freska Norge
Fredrik er rå!
- Erling Andersen, CEO Omega Media

Flexify i pressen

"Bedriftene skal være trygge
på at kandidatene de får anbefalt
gjennom Flexify både er godt egnet
og ønsker å jobbe for selskapet"
Av Lucas Weldeghebriel
shifter.no
"Sammen har de fire tidligere
BCG-konsulentene bygget opp
en tjeneste som skal slå
knockout på de dyre byråene"
Av Steinar Grini
finansavisen.no
"Flexify prøver å fange en ny
trend i arbeidslivet, og har
startet opp Nordens første
«bemanning-on-demand»-tjeneste"
Av Astrid Dalen
E24.no

Få prosjektet gjort med en kvalitetssikret freelancer eller selvstendige konsulent

Finn riktig freelancer eller selvstendig konsulent til ditt neste prosjekt